Core:Admin
Crewet ønsker å kartlegge interessen for de ulike spillene det er mulig å arrangere konkurranser i. Det har vært litt diskusjon i det siste rundt valget vårt når det kommer til FPS-spill, og vi ønsker å sondere terrenget for å finne ut hvordan vi skal ta prosessen videre.
Håper flest mulig avlegger sin stemme, slik at pollen blir et godt bilde av spillinteressen.
Dersom det er spill du savner i listen så skriver du dem i et innlegg i denne tråden, så skal jeg legge dem inn.
Kan bare si at HALO 4 slår skikkelig an her altså. For et fantastisk miljø! Tror de som stemmer på halo 4 representerer hele halo 4 miljøet. GG
Er avstemmingen deaktivert? Hadde tenkt å legge inn en stemme for H4...
Nei, pollen er ikke deaktivert. Får du ikke opp "Tommel opp" ved siden av de ulike spillene?
Hvordan funker dette? Det/de spill(ene) som får mest stemmer som blir compoer, eller hur?
Warcraft Frozen Throne og Modern Warfare 2 :)
Dette innlegget er blitt redigert
09.01.2013
Det burde gå ann å endre stemme. Viss det kommer nye spill og du vil heller ha det, eller om du trykte feil osv.
Jeg tenkte på det samme da jeg la inn flere spill i lista. Jeg skal prøve å få laget det slik at man kan fordele stemmene sine på nytt i løpet av de neste dagene.
Man har nå muligheten til å fjerne stemmene sine, og legge dem inn på ny der du vil.
League of Legends og Starcraft 2 bør vær standarden i ganske mongen år fremover. Stusse litt på at dokkor ikkje har 1.6 på listå, fordi selvom spillet e utdatert så e det fortsatt veldig aktuelt. På samme måte som WC3 å Trackmania. Også vil eg og nevna at dokkor bør vær VELDIG forsiktig med å legga te nye spill i compoar, eg ser at dokkor har lagt CS:GO (som forsåvidt e greit egentlig) å Halo 4 (detta syns eg e dårlig valg. Ganske risikabelt, men me får se.
Er du sikker på at du vil slette dette innlegget?