Glemt passord?

Informasjon

Regler

Generelle ordensregler

  1. Norsk lov og rett gjelder
  2. Deltakere skal minimum være fylt 13 år når treffet starter
  3. Deltakere har selv ansvaret for sine egne eiendeler under hele treffet
  4. Alkohol eller andre rusmidler er strengt forbudt
  5. Røyking er ikke tillatt inne i bygget og skal kun forekomme på henviste plasser
  6. Mobbing/plaging av andre deltakere vil medføre i registrert advarsel, evt. utvisning
  7. Det er forbudt å sove i hovedsal uansett grunn. Soving skal skje i sovesal og vil bli slått ned på. Dette gjelder også under bordene
  8. Volum skal holdes på et respektabelt nivå, vi anbefaler hodetelefoner. Skru ned om noen ber deg om det
  9. Boss og tomflasker skal kastes på anviste plasser, ALLE har ansvar for å rydde!
  10. Beskjeder som blir gitt fra CREW SKAL FØLGES! Ingen unntak, uansett årsak!

Regler for garderobe

  1. Garderoben skal enhver tid holdes ryddig og ren
  2. Du skal forlate garderoben i samme tilstand som du fikk låne den
  3. Ikke slipp andre inn i garderoben
  4. Gi beskjed til Resepsjonen når du er ferdig slik at den blir inspisert og låst igjen
  5. Skade, hærverk eller andre brudd på disse reglene vil medføre i registrert advarsel

Regler for sovesal

  1. Mellom 02:00 og 10:00 skal det til en hver tid være ro i sovesalen
  2. All form for lagring av ting i sovesalen er forbudt, og skal kun være der når deltaker sover
  3. I mellom 02:00 og 10:00 skal det ikke forekomme at ting skal hentes, inn og ut av salen skal kun foregå ved soving
  4. Det vil bli gitt 2 stykk advarsler ved brudd på reglene, da blir en utvist i 4 timer
  5. Det vil bli vekking kl 12:00

Regler for teknisk og sitteplass

  1. Du vil få tildelt 1 nettverkspunkt og 1 strømpunkt
  2. Ta med 10 meter TP (nettverkskabel)
  3. Ta med strømpadde til PC og skjerm
  4. Hjemmelaget elektrisk utstyr skal ikke brukes og vil bli beslaglagt
  5. Vårt tekniske ansvar stopper i switch og tildelt strømpunkt, problemer med kabler, maskiner, skjermer etc er kun ditt problem
  6. Du har tildelt plass på 70*70 cm, hold dine eiendeler på denne plassen, plasser andre ting under bordet om nødvendig. Ting skal IKKE stå i midtganger eller andre plasser
  7. Det er ikke tillatt å koble på hub, switch eller router for å oppnå flere nettverksporter
  8. Du er selv ansvarlig for hva du bruker nettverk og internett til
  9. Falske DHPC - servere er forbudt. Har du brukt programvare som deler internett med andre maskiner hjemme? Dette skal tas bort før treffet. (Eksempel: Internet Connection Sharing)
  10. Antivirus program skal være installert og oppdatert. Eventuelle virus, spyware skal være fjernet før du kobler deg til nettverket
  11. Misbruk av nettverk (DOS, DDOS, netsend spam, spoofing, nuking, sniffing etc) vil bli slått ned på, og medføre utestenging
  12. Admin har rett til å koble deg vekk fra nettet ved brudd på reglene

Teknisk

Nettverk:
Nettverket vil være gigabit (10/100/1000Mbit). Det vil være en switch per bord-gruppe (20 deltakere), slik at du bør ha minst 10 meter TP-kabel. Internett blir 300mbit fiber fra BKK.

Strøm:
Du vil få tildelt ett strømuttak, så du må ha med deg din egen padde. Hver deltaker vil ha ca. 1 Ampere å ta av, det vil si at det er i hovedsak PC og skjerm som skal forsynes med strøm. All form for hvitevarer er forbudt, så vannkoker og microbølgovn kan du bare la stå igjen hjemme.

Tech-Crew:
Vi vil også ha et eget Tech-Crew som er tilgjenglig under hele LANet for å bistå deg i alle tekniske problemer som skulle oppstå underveis. Det vil også være egne folk som har ansvar for strøm, nettverk, servere o.l.

Huskeliste

Datautstyr:

  • PC med nettverkskort
  • Skjerm
  • Tastatur og mus
  • Headset
  • Strømkabler
  • TP (minst 10 meter, det kan være du sitter et stykke fra switchen)
  • Jordet strømpadde (husk du får kun 1 strømuttak)
  • Antivirus skal være installert
  • Det er også en fordel å merke utstyret sitt med navn og telefonummer

Diverse:

  • Mail med referansenr.
  • Sovepose
  • Penger (det blir døgnåpen kiosk)
  • Såpe/sjampo/deodorant
  • Håndkle
  • Klesbytte
  • Mobiltelefon med lader

Mat/Kiosk

Det blir døgnåpen kiosk, hvor det vil selges bla. energidrikk, brus, vann, sjokolade, snop og chips. Det vil også bli solgt både varm- og kaldmat, slik at du skal slippe å gå sulten.

Lokasjon/Transport

Hvor arrangeres GameCage
GameCage arrangeres på Skåredalen skole, kultur- og idrettssenter, som ligger i Haugesund Kommune.
Adressen er:
Skåredalen skole, kultur- og idrettssenter
Tømmerdalen 15
5533 Haugesund

Hvordan er beliggenheten?
Beliggenheten i Skåredalen er flott. Busser går forbi på vei til Amanda Senteret og sentrum opptil 2 ganger i timen. Skal du ha påfyll på dagligvarer, ligger Kiwi på en avstand på 500 meter. Utenfor hallen vi skal bruke, er det en kunstgress-bane, basketballbane og en liten skate-park.

Hvordan kommer jeg meg til GameCage?
VED BIL
Skåredalen skole er lokalisert 400 meter fra E134.
Letteste måte å komme frem blir å kjøre langs E134.
Kjører du fra Haugesund, kjører du forbi Raglamyr og tar av fra E134 ved første mulighet (i det nye Ørpetveitskrysset). Derfra tar du til venstre i første rundkjøring, og rett frem i neste.
Kjører du fra Tysvær, tar du av til høyre ved første avkjøring etter "Haugesund Kommune"-skiltet ved Toskatjørn (i det nye Ørpetveitskrysset). Deretter tar du til venstre i rundkjøringen.

Etter dette er det bare å fortsette rett frem til du kommer til en ny rundkjøring. Du skal så kjøre rett frem i første rundkjøring, og så til høyre i den neste.
Deretter tar du til høyre og er så inne på parkeringsplassen ved Skåredalen skole, kultur- og idrettssenter.

Bilene parkeres på parkeringsplassene ved av- og pålossing av datautstyr.

VED BUSS
Se Kolumbus sine nettsider

Betaling

Deltakeravgiften må betales innen 14 dager fra du valgte plass på våre websider. Dersom du ikke betaler innen fristen, mister du plassen du har valgt og blir dermed ikke regnet som deltaker lenger.

Siste mulighet for forhåndspåmelding er 7 dager før treffet, og betalingen må være registrert senest 3 dager før treffet begynner.

GameCage arrangeres av organisasjonen Haneso, som også tar seg av det økonomiske rundt arrangementet. Forhåndsbetaling kan gjøres på en av følgende måter:

  • Nettbank (Fyll inn kontonummer, beløp og navn i Melding / KID feltet)
  • Gå i banken din (Lever pengene i skranken, og be dem sette dem inn på kontonummeret og merke dem med ditt navn)
  • Innskudd direkte i SR-Bank (gratis, husk å merke med navn)

Alle innskudd og overføringer skal gjøres mot kontonummer 3201 54 05278. Husk å merke betalingen med deltakernavn, slik at vi vet hvem pengene gjelder.

Det vil gå ca. 3 dager fra du har betalt til vi mottar pengene. Etter at vi har mottatt din betaling og registrert den, vil du få tilsendt en epost som inneholder et referansenummer. Du kan alternativt hente det i fra nettsiden. Når du er innlogget og går på "Min side" finner du referansenummeret under "Betalingsinformasjon". Dette nummeret er beviset på at du har betalt, og du MÅ ha det med deg på LANet.

Her kan du laste ned faktura

PS! Dersom du ikke får åpnet vedlegget kan det være fordi du mangler Adobe Reader. Dette programmet finner du ved å gå på www.adobe.no, og trykke på "Get Adobe Reader"

Spørsmål angående betalinger og billetter kan sendes til betaling@gamecage.no

Priser ved forhåndsbetaling:

  • Vanlig plass: 300,-
  • VIP plass: 500,-

Alle vanlige plasser, som er ledige når påmeldingen er stengt, vil selges i døren (ved ankomst) til 350,-. Her er det "første mann til mølla" prinsippet som gjelder, noe som vil si at det er kun ved å forhåndsbetale man er sikret den plassen man vil ha og å få en plass i det hele tatt.

Vi vil minne om at påmeldingen er bindende. Ønsker du likevel å melde deg av etter at du har betalt vil vi kun refundere kr. 250,- av ordinær billett og 450,- av VIP-billett. Avmeldingen må skje senest 7 dager før treffet starter for at vi skal refundere pengene.

Besøkspass

Du kan selvsagt delta på GameCage uten å ha med deg pc. Men det er selvsagt visse begrensninger på dette, i tillegg til det reglementet som finnes:

  • Du kan ikke ha med pc
  • Du kan ikke benytte andres pc på treffet

Reglene over vil kunne medføre utkastelse fra treffet dersom de blir brutt.

Vi har to forskjellige kategorier besøkende:

  • Dagspass
    • Selges:
      • Fredag: Mellom 20:00 og 02:00
      • Lørdag: Mellom 14:00 og 02:00
    • Pris: 100,-
    • Kun gyldig den dagen det ble solgt frem til 02:00
    • Går ikke an å oppgradere fra dagspass til partypass
  • Partypass
    • Selges:
      • Fredag: Mellom 20:00 og 02:00
      • Lørdag: Mellom 14:00 og 02:00
    • Pris: 200,-
    • Gyldig hele treffet
    • Det selges maks 30 stk partypass, ingen mulighet til forhåndsbestilling.

Det blir egen innsjekking for deltakere uten PC, som vil foregå i hovedinngangen 1 time etter vanlig innsjekk.